Diferencies ente revisiones de «Grand Theft Auto: Vice City»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: colectivu => coleutivu
m iguo testu: de el so => del so (manual)
Llinia 51:
El xugador puede robar vehículos, barcos, motocicletes ya inclusive helicópteros; [[Drive-by|disparar dende'l vehículu]], robar y xenerar cualquier tipu de caos. Sicasí, vas atraer atención per parte de la policía (en casos estremos al FBI y l'exércitu). Tamién los cuerpos policiales tienen helicópteros y unidaes policiales tapaes.
 
Una nueva meyora con al respective de eldel so predecesor ye la de l'habilidá de mercar propiedaes partíes a lo llargo de Vice City y pisos francos. Dalgunes d'estes propiedaes, son negocios que'l xugador puede mercar. Inclúin un [[estudiu cinematográficu]], un [[chamizu]], una compañía de taxis, una compañía de xelaos, un [[estelleru]], una imprenta y un concesionariu de coches. Al completar les misiones de caúna d'estes propiedaes, el xugador va empezar a recibir ingresos d'éstes, que pueden ser recoyíos dacuando.
 
Delles bandes criminales faen la so apaición nel xuegu, dalgunes d'elles integraes a eventos de la hestoria. Estes bandes tienen de normal una opinión positiva o negativa del xugador, dependiendo d'esto, pueden dispara-y al xugador y sigui-y.