Diferencies ente revisiones de «Amón»

Contenido eliminado Contenido añadido
m de
Llinia 11:
La hestoria de Amón como'l dios patrón de Tebas empieza nel sieglu XXI BC, cola construcción del [[Cortil de Amón-Ra]] en [[Karnak]] mientres el reináu de [[Sesostris I]]. Arreyes de la 11ª dinastía Tebas nun paecía tener relevancia.
 
Los trabayos de construcción de la cortil de Amón-Ra asocedieron mientres el reináu de la [[Dinastía XVIII d'Exiptu]] cuando Tebas convertir na capital del Exiptu antiguu unificáu. La construcción de la Sala Hipóstila tamién puede empezar mientres la XVIII dinastía, anque la mayoría de la construcción llevar a cabu so los reinaos de [[Seti I]] y de [[Ramsés II]]. [[Merenptah]] conmemoró les sos victories sobre los [[Pueblos del Mar]] nes parés de la Corte de Cachette, llugar onde empecipiaba la ruta procesional al Templu de Luxor. La Gran Inscripción (qu'agora perdió cerca d'un terciu del so conteníu) amuesa les campañes del rei y la so eventual torna con botín y prisioneros. Al pie de esta inscripción ta'l CercuEstela de la Victoria, que ye en gran parte una copia de la más famosa [[CercuEstela de Merenptah]] atopada nel complexu funerariu de Merenptah n'orellar oeste del Nilo en Tebas.<ref>Blyth, 2007, p.164</ref> El fíu de Merenptah, [[Seti II]] añedió 2 obeliscos pequeños delantre del Segundu Pilar y un triple relicariu de corteza al norte de l'avenida procesional na mesma zona. Este taba construyíu de piedra arenisca, con una capiya a Amón flanqueada polos templos de [[Mut]] y [[Jonsu]].
 
L'últimu cambéu importante na cortil de Amón-Ra foi la adición del primer pilón y les masives parés de la cortil qu'arrodiaron tou la cortil, dambos construyíos por [[Nectanebo I]].