Diferencies ente revisiones de «Kraft durch Freude»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m salear por navegar
mSin resumen de edición
Llinia 23:
Los nazis tamién intentaron atraer el turismu estranxeru. Esta xera yera responsabilidá de [[Hermann Esser]], un secretariu del [[Ministeriu del Reich pa la Ilustración Pública y Propaganda|Ministerio de Propaganda]]. Editóse una serie de panfletos a tou color y en dellos idiomes titulada ''Deutschland'', qu'amosaba Alemaña como una nación pacífica ya idílica, llegando a amosar semeyes d'un sonriente [[Joseph Goebbels]] en plena celebración del [[Antroxu de Colonia]], anque la veracidá de tales imáxenes de Goebbels ye aldericada.
 
La KdF tamién consiguió poner en marcha la fabricación d'un automóvil a un preciu popular, el ''KdF-Wagen'', que darréu se fadría famosu col nome de [[Volkswagen TipoTyp 1|Volkswagen Escarabayu]]. La KdF recibió en 1939 la Copa Olímpica, gallardón dau pol [[Comité Olímpicu Internacional]].<ref>[http://www.olympic-museum.de/awards/olympic_cup.htm Copa Olímpica (n'inglés)] na páxina del Comité Olímpicu Internacional.</ref>
 
Les actividaes de la KdF quedaron na práutica suspendíes dende fines de [[1939]] por cuenta de les urxencies financieres causaes pola [[Segunda Guerra Mundial]] y dellos proyeutos nunca llegaron a completase, como foi'l casu del xigantescu balneariu de [[Prora]] na mariña báltica, mientres les embarcaciones de recréu de la KdF yeren reconvertíes pa usos militares por cuenta de les esixencies de la guerra. El modelu sería copiáu con ésitu n'otros países, como [[Portugal]], cola ''Fundación Nacional pa l'Allegría nel Trabayu'', dependiente de la Secretaría d'Estáu de les Corporaciones y Asuntos Sociales, o [[España]], cola Organización [[Educación y Descansu]], dependiente de la [[Organización Sindical Española]].