Diferencies ente revisiones de «A Estierna»

Contenido eliminado Contenido añadido
m +{{control d'autoridaes}}
Limotecariu (alderique | contribuciones)
Sin resumen de edición
Llinia 1:
{{llocalidá
|partíu=Cangas del Narcea}}
'''A Estierna'''<ref>''Nomes de conceyos, parroquies, pueblos y llugares del Principáu d'Asturies'', Academia de la Llingua Asturiana, Uviéu, 2000, ISBN 84-8168-194-6.</ref><ref>''Toponimia Asturiana. El porqué de los nombres de nuestros pueblos'', Xosé Lluis García Arias, Editorial Prensa Asturiana S.A./La Nueva España, Uviéu, 2005, ISBN 84-87730-78-7.</ref> (''Sisterna'' en castellanu) ye una parroquia del conceyu asturianu d'[[Ibias]]. Ye la más oriental del conceyu, y llenda al Nortenorte cola parroquia de [[Taladriz]], al Oesteoeste cola de [[Tormaleo]], al Sursur cola [[provincia de Lleón]] y al Esteeste cola parroquia de [[Trabáu]], en conceyu [[Degaña]]. Tien una estensión de 11,68&nbsp;km² y una población ([http://www.ine.es/nomen2/index.do?accion=busquedaAvanzada&entidad_amb=no&codProv=33&codMuni=28&codEC=9&codES=&codNUC=&ordenAnios=DESC&L=1 INE], [[2009]]) de 32 habitantes. Comprende namái dos nucleos de población: A Estierna y El Vau<ref>''Nomes de conceyos, parroquies, pueblos y llugares del Principáu d'Asturies'', Academia de la Llingua Asturiana, Uviéu, 2000, ISBN 84-8168-194-6.</ref>.
 
==Economía==
Nesta parroquia y nes vecines de Trabáu y El Corralín (dambes de Degaña) tien el so orixe la conocida como "cultura tixileira" o "Culturacultura cunqueira", y la xerga nomada "[[tixileiru]]" o "cunqueiru". Anguaño, la mayoría de la so xente ta xubilao.
 
==Población==
Joseph Fernández recueye nel so llibru "El habla de Sisterna" datos de 1920 del Nomenclátor so`sobre'l númberu de cases y habitantes. AstiernaA Estierna con 47 cases y 245 habitantes y IlEl BauVau 41 y 199 respeutivamente.
 
"La gran enciclopedia asturiana" amuesa los datos de la población hacia l`'añu setenta. AstiernaA Estierna 116 habitantes y IlEl BauVau 64. Anguaño la población ye muncho menor magar ser zona minera. IlEl BaoVau con unes 40 cases tien nesti momentu seis habitantes; AstiernaA Estierna mantienmantién otres cuarenta cases.
 
==Fiestes==
Les fiestes patronales son El Carmen n`Il'El BauVau, el segundu fin de selmana d`'agostu, y San Bartolo`'l 25 d`'agostu n`Astierna'A Estierna.
 
==Turismu==
Llinia 18:
 
==Patrimoniu==
El so patrimoniu cultural céntrase en cuatro construicionesconstrucciones perimportantes que son, n`Astierna'A Estierna la Ilesia de StaSanta María, y n`Il'El BauVau la Capiella del Carmen, Casa de Feliz (col escudu de los Sal) y la Casa de Bone.
 
==Referencies==
{{llistaref}}
 
{{Parroquies d'Ibias}}