Diferencies ente revisiones de «Sala de cine»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: NON-DO => NO-DO
m iguo testu: Dolby Dixital => Dolby Digital
Llinia 23:
Les cintes de la película, dempués de ser esibíes pol tiempu apautáu (1 selmana, 2 selmanes, etc.) son devueltes a los distribuidores, otorgándo-y un númberu de guía, que ye'l númberu d'unviada de la paquetería en que s'unvió. Si nun s'apurre dichu númberu de guía, la distribuidora va presumir que la película sigue en poder del complexu cinematográficu, polo que se va faer acreedor a una sanción económica que puede rondar los 1.300 dólares.
 
== Soníu Dolby DixitalDigital ==
{{AP|Dolby DixitalDigital}}
Nuna cinta de película'l soníu Dolby DixitalDigital, ye opticamente codificado direutamente sobre la película nos espacios que s'atopen ente les perforaciones de la cinta. Asitiáu la pista de soníu direutamente sobre la cinta, dexa qu'esta coesista cola pista análoga. Comprobóse que la área de les perforaciones ye altamente resistente al deterioru o resgón de la cinta, lo qu'evita saltos nel soníu.
 
La información contenida en cada unu de los seis canales disponibles ye distinta ya independiente. Estos seis canales descríbense como sistema de "5.1 canales", esto por qu'hai cinco canales de banda ancha que bazcuyen nun rangu de frecuencia de 3 Hz a 20 Khz pal frente, esquierdu y derechu, centru y surround, más una canal subwoofer d'efectos a baxes frecuencies de 3 a 120 hz.