Diferencies ente revisiones de «Ciudá del Cabu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo contraición: n'una => nuna
m iguo testu: caltien(se) => caltién(se)
Llinia 12:
En la islla de Robben (literalmente ''islla de les foques''), nesta islla bien cercana a Ciudá del Cabu, tuvo presu mientres 27 años, el líder del movimientu antiapartheid y [[Premiu Nobel de la Paz]], [[Nelson Mandela]].
 
Dende'l fin del [[Apartheid]], caltiensecaltiénse como la plaza fuerte de la oposición política al ANC, siendo la única gran ciudá gobernada pola oposición. Ciudá del Cabu ocupa'l 85º puestu ente 215 ciudaes del mundu pol so nivel y calidá de vida, siendo la 1ª ciudá de [[Sudáfrica]] y d'[[África]] (según este ranquin realizáu pol "Mercer Human Resources Consulting") y la so alcaldesa, Helen Zille foi nomada meyor alcalde de 2008 (nos sos trés años de gobiernu'l PIB de la ciudá creció nun 12 %, la delincuencia baxó nun 90 % y el desempléu cayó del 21 al 18 %).
 
Asitiada na Badea de la Mesa, desenvolvióse originalmente como estación de suministru pa los barcos de la [[Compañía Neerlandesa de les Indies Orientales]], que viaxaben a [[África Oriental]], [[India]] y [[Asia]], más de doscientos años antes de l'apertura del [[Canal de Suez]] en 1869.