Diferencies ente revisiones de «Francisco Iglesias Carreño»

Contenido eliminado Contenido añadido
Plantía: {{referencies|t={{subst:CURRENTTIMESTAMP}}}}, usando FastButtons
Añadir información.
Etiquetes: Edición visual Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 3:
'''Francisco Iglesias Carreño''' {{nym}} ye un políticu [[Provincia de Zamora|zamoranu]], fundador de la asociacion cultural [[Ciudadanos Zamoranos]] (CC.ZZ.), la agrupacion eleutoral [[Zamoranos por Zamora]] (ZZxZ) y del [[Partido Regionalista del País Leonés]] (PREPAL).
 
Cursó bachillerato en Zamora.
Cursó la sua carreira universitaria na [[Universidá de Salamanca]] ya dempués na [[Universidá de Zaragoza]] au se llicenciara en Ciencias Físicas.
 
Cursó laLa sua carreira universitaria na [[Universidá de Salamanca]] ya dempués na [[Universidá de Zaragoza]] au se llicenciara en Ciencias Físicas y varios años de Ciencias Exactas.
Torna pa Zamora y entama el so llabor docente en dellos institutos. Forma parte de la xunta directiva de ANFE (Asociación Nacional de Físicos de España) y ye presidente Colexu Oficial de Físicos d'España.
 
Torna pa Zamora y entama el so llabor docente en dellos institutos.
Mesmamiente foi cofundador del "Colexu Oficial de Doctores y Licenciados en Filosofía y Letras y en Ciencias" de [[Zamora]].
 
Torna pa Zamora y entama el so llabor docente en dellos institutos. Forma parte de la xunta directiva de ANFE (Asociación Nacional de Físicos de España), ysiendo yedespués presidenteVicepresidente Colexuy Oficial de Físicos d'EspañaPresidente.
Collaborador en dellos medios de comunicación zamoranos y otrus sitios, entama el so llabor político nel añu [[1979]], al ser presentáu nes llistes al [[Senáu d'España|Senáu]] xunto a Inés Gutiérrez Carbajal pol ensame d'eleitores "Zamoranos por Zamora", nas eleiciones xenerales.
 
Fundador del COFIS (Colegio Oficial de Físicos de España). Fue Vicepresidente y Presidente del COFIS.
Tres d'un aconceyamientu na ciudá de [[Toro]] entama'l proyeutu d'el "Partido Regionalista del País Leonés -'''[[PREPAL]]'''" que finalmente foi llegalizáu nel [[19 de setiembre]] de [[1980]].
 
Mesmamiente foi cofundador del "Colexu Oficial de Doctores y Licenciados en Filosofía y Letras y en Ciencias" de [[Zamora]] y Decano del mismo.
 
Miembro de la Junta de Gobierno del Colexu Oficial de Doctores y Licenciados en Filosofía y Letras y en Ciencias" del Distrito Universitario de Salamanca.
 
Fue Presidente del Cine-Forum Universitario de Zamora.
 
Fundador de la asociación cultural Ciudadanos Zamoranos de la cual fue Presidente.
 
Miembro del Instituto de Estudios Zamoranos Florián D'Ocampo.
 
Collaborador en dellos medios de comunicación zamoranos y otrus sitios.
 
Cofundador del Movimiento Leonesista M.L.{GRES;CC ZZ;GAL}.
 
Cofundador del CGCCPL (Consejo General del Comarcas del País Leonés) en la población de Villalpando.
 
Collaborador en dellos medios de comunicación zamoranos y otrus sitios, entamaEntama el so llabor político nel añu [[1979]], al ser presentáu nes llistes al [[Senáu d'España|Senáu]] xunto a Inés Gutiérrez Carbajal pol ensame d'eleitores "Zamoranos por Zamora", nas eleiciones xenerales.
 
Tres d'un aconceyamientu, del M.L., na ciudá de [[Toro]] entama'l proyeutu d'el "Partido Regionalista del País Leonés -'''[[PREPAL]]'''" que finalmente foi llegalizáu nel [[19 de setiembre]] de [[1980]].
 
== Referencies ==