Diferencies ente revisiones de «Poliéster»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Tradubot2 -> tradubot
Llinia 4:
 
El '''poliéster''' (C<sub>10</sub>H<sub>8</sub>O<sub>4</sub>) ye una categoría de [[elastómeros]] que contién el [[grupu funcional]] [[éster]] nel so [[Cadena carbonada|cadena]] principal. Los poliésteres qu'esisten na naturaleza son conocíos dende 1830, pero'l términu poliéster xeneralmente refierse a los poliésteres sintéticos ([[plásticu|plásticos]]), provenientes de fracciones pesaes del petroleu.
El poliéster [[termoplásticu]] más conocíu ye'l [[Politereftalato d'etilenu|PET]]. El PET ta formáu sintéticamente con etilenglicol más tereftalato de dimetilo, produciendo'l polímeru o poltericoletano. Como resultancia del procesu de polimerización, llógrase la fibra, que nos sos entamos foi la base pa la ellaboración de los filos papara coser y qu'anguaño tien múltiples aplicaciones, como la fabricación de botelles de plásticu qu'enantes s'ellaboraben con [[PVC]]. Llógrase al traviés de la condensación de dioles (grupu funcional dihidroxilo).
 
Les resines de poliéster (termoestables) son usaes tamién como matriz pa la construcción d'equipos, tuberíes anticorrosivas y fabricación de pintures. Pa dar mayor resistencia mecánica suelen dir reforzaes con [[cortante]], tamién llamáu endurecedor o catalizador, ensin purificar.
Llinia 10:
El poliéster ye una resina termoestable llograda por polimerización del estireno y otros productos químicos. Endurecer a la temperatura ordinario y ye bien resistente al mugor, a los productos químicos y a les fuercies mecániques. Usar na fabricación de fibres, recubrimientos de llámines, etc.
 
== ReferenciesReferencias ==
{{llistaref}}
 
== EnllacesEnlaces esternosexternos ==
{{commonscat|Polyesters}}