Diferencies ente revisiones de «Paralís del suañu»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m iguando testu enllaces url
m iguo testu: el alma => l'alma
Llinia 49:
* Sensación de presencia: sensación d'una o delles presencies na casa a les que se considera como «intrusos». Ye una impresión neutra acompañada de aprehensión y medrana. Presuponse la presencia ensin necesidá d'acotalo sensorialmente. En dalgún momentu sienten que la presencia muévese, entra na habitación, puede averase a la cama, inclusive sentir presión nel colchón. La metá de les persones rellaten que saben que son reparaos fijamente, pero nun saben identificar dende ónde.
 
* Presencia amenazante: los encuestaos interpreten que la naturaleza de la presencia y l'ambiente que lo arrodia ye peligrosa o [[Demoniu|malévola]], y qu'intenta la posesión (dacuando'l raptu o [[Abducción (ufología)|abducción]], nel casu de los [[visitante de cuartu visitantes de cuartu]]). Acompañar d'un fuerte sentimientu de terror, peligru y urxencia; precisen espertase lo más aína posible. Esti estáu de medrana non siempres s'acomuñar a la posibilidá de sufrir dañu físicu, sinón más bien al sentíu misteriosu particular de la maldá qu'esprende la entidá. Siéntese l'amenaza de fuercies [[sobrenatural]]es y demoníacas que busquen robar el l'[[alma]] o [[Posesión demoníaca|tener]] el cuerpu del durmiente.
* Allucinaciones visuales: más o menos vívidas, inconstantes, vagues ya indefiníes, cercanes a la [[allucinación|pseudoalucinación]]; l'estímulu esternu percibíu reconozse como real. Nel casu de la presencia, esta queda fora de la vista, o na periferia del campu de visión, o camuflada ente les solombres de l'habitación; en dellos casos rellaten imáxenes detallaes d'oxetos y seres como [[pantasma|pantasmes]], figura escura a los pies de la cama, cadarmes, calaveres, etc.