Diferencies ente revisiones de «Industrialización»

Contenido eliminado Contenido añadido
m +{{control d'autoridaes}}
Sin resumen de edición
Etiquetes: Revertido Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 3:
[[Ficheru:Industria mundo1.png|thumb|400px|right|Llocalización de les árees industriales más importantes.]]
 
La '''industrialización''' consiste na producción de bienes a gran escala, por aciu l'usu de máquines aicionaes por nuevu fontes d'enerxía. Conozse como industrialización el procesu pol qu'un [[Estáu]] o comunidá social pasa d'una [[economía]] basada na [[agricultura]] a una encontada nel desenvolvimientu industrial y nel qu'ésti representa en términospito
económicos el sostén fundamental del [[Productu Interior Brutu]] y en términos d'ocupación ufierta trabayu a la mayoría de la población. Supón, amás, una economía de llibre cambéu.
 
El procesu de industrialización empezó cuando se lliberar mano d'obra del campu, gracies a les meyores en productividá agrícola, obligando a la población a migrar a les ciudaes. Estes meyores de productividá deber al desenvolvimientu de la industria químico. La crecedera de les ciudaes y los nuevos procesos granibles provoquen cambeos sociales, tales como: el pasu a la familia nuclear, la estandarización de los horarios llaborales, l'aumentu de la importancia de les instituciones na regulación de la vida económico y social, l'individualismu y la competitividá, ente otros. La producción en masa de bienes deriva escontra un capitalismu agresivu, yá que rique una medría de vientes y amenorgamientos de costos, ente otros.