Diferencies ente revisiones de «Cocina vitrocerámica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo URL
mSin resumen de edición
Llinia 6:
 
En cuanto al sistema de producción de calor, hai dellos sistemes:
 
== Vitrocerámicas de gas ==
Disponen d'unos [[quemador]]es con alvioles n'estructura de [[Setu d'Abeya (xeometría)|setu d'abeya]], que s'atopen debaxo del vidriu. El [[gas]] encender de forma automática, per mediu d'unes [[válvula|válvules]] que dexen o corten el pasu del gas. Son les más antigües y menos utilizaes.
 
== Vitrocerámicas de resistencia llétrica ==
Tienen una [[resistencia llétrica]] sol [[vidriu]]. El calor regular de forma automática, controlando por sigo mesmes la temperatura por aciu un [[termostatu]] dependiente de la [[corriente llétrica|corriente]]. Cabo recordar que'l calor emitíu por una resistencia varia en función de la Corriente que la traviesa.
 
== Vitrocerámicas d'inducción ==
{{AP|cocina d'inducción}}
Son les más modernes yá que nun usen nengún tipu de resistencia como fonte de calor. Consiguen cocinar los alimentos gracies a la tresmisión d'enerxía al traviés d'un [[campu magnéticu]]. El calor producir por corrientes parásites y por baturiciu magnéticu. Ye necesariu usar recipientes de metal [[ferromagnético]], con fondu planu, llisu y gruesu. El vidriu permanez fríu y ye más bono de llimpiar.
 
== Vitrocerámicas a infrarroxa ==
== Temporizador pa cada fogón==
 
== Temporizador pa cada fogón ==
Les cocines vitrocerámicas pueden cuntar con un [[minuteru d'escalera|minutero]] o temporizador p'apagar los fogones pasáu un determináu tiempu.Esti minuteru puede ser común pa tolos fogones o tener unu independiente ya individual pa cada fogón, nes cocines más modernes.