Diferencies ente revisiones de «Aerodeslizador»

Contenido eliminado Contenido añadido
rm link spam
m iguo testu: el primera => el primer
Llinia 20:
El SR-N1 taba dotáu d'un [[motor]] de pistones, remanando una serie d'[[Héliz (dispositivu)|hélices]] entubadas, creando un fluxu de sustentación direutu sobre la superficie; yera propulsado per mediu d'aire espulsáu escontra tres y podía cargar pocu más que'l so propiu pesu y el de dos persones, factor que frenó l'ésitu comercial del proyeutu.
 
El primeraprimer aerodeslizador de pasaxeros verdaderu foi'l ''Vickers'' VA-3, que tresportaba pasaxeros regularmente a lo llargo de la mariña septentrional del país de [[Gales]], ente [[Wallasey]] y [[Rhy]], mientres el branu de [[1961]]. Sostener por aciu dos motores ''[[turbopropulsor]]es'', avanzaba por aciu hélices y yera conducíu por aciu un timón.
 
Mientres la década de 1960, Saunders Ruca desenvolvió dellos diseños más grandes pa pasaxeros, incluyendo'l ''SR-N2'', desenvueltu tamién por Cockerell, quien añedió ''tubos inflables'', ''hélices aeronáutiques sobre rustes móviles'' y un sistema de ''ventilas cilíndriques'' al cascu p'ameyorar la sustentación. El SR-N2 operaba al traviés del [[Solent]] en [[1962]]. Más tarde, desenvolvióse'l ''SR-N6'', al traviés del mesma canal, ente [[Southsea]] y [[Ryde]] na [[Islla de Wight]] dende'l [[24 de xunetu]] de [[1965]], llevando tan solo 38 pasaxeros. Güei esta ruta ye cubierta por dos modelos ''AP1-88'', más modernos, con 98 asientos cada unu; más de 20 millones de pasaxeros usaron esti serviciu hasta'l [[2004]].