Diferencies ente revisiones de «Bárbara de Bragança»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: "[[Anexu:" => "[["
m iguo testu: pp. => páxs.
Llinia 10:
En [[1746]] Fernando xube al tronu d'España y la so [[España|esposa]] pasa a ocupar un importante papel na corte, especialmente como mediadora ente'l rei de Portugal y el so maríu. Ye conocida la proteición que concedió al famosu cantante italianu Carlo Broschi, más conocíu pol nome de «Farinelli», y pola so afición a la música, pos tuvo por maestru de [[Clavecín|clave]] a Domenico Scarlatti dende [[1721]] hasta la so muerte y sábese que tocó les sos [[Sonata|sonates]], que na so publicación fueron dedicaes a ella.
 
Foi tamién la promotora de la construcción del Conventu de les Saleses Reales de [[Madrid]]. Tres la so inauguración en 1757, la reina treslladar a Aranxuez, onde finó tres una llarga agonía'l [[27 d'agostu]] de [[1757|1758]], provocando un estáu de llocura nel so afaráu home.<ref>Noticia de la enfermedad de la reina doña María Bárbara, escrita por D. Andrés Piquer, médico de cámara de S.M., en la [http://www.archive.org/details/coleccindedocu18madruoft ''Coleición de documentos inéditos para la historia de España'', vol. XVIII], pppáxs. 221–226.</ref> Los sos restos reposen nun cuidáu mausoléu, encargu posterior de [[Carlos III d'España|Carlos III]] a Sabatini, nel conventu qu'ella fundara, dientro de la capiya del Santísimu, dando llombu al del rei, qu'ocupa'l llau de la Epístola nel cruceru.<ref>[http://www.viendomadrid.com/2009/12/monasterio-de-las-salesas-reales.html Iglesia de las Salesas Reales (antiguo monasterio de la Visitación)] (cuidado artículo con textos y fotografías de gran calidad, tanto del exterior como del interior de la iglesia, cons. 7-1-2012).</ref>
 
Bárbara de Braganza ye recordada como una reina moderada nes sos costumes, mecenes y amiga de les artes, según pol sinceru amor y fidelidá que profesó al so home'l rei, y él a ella, cosa non tan frecuente en tiempos de matrimonios políticos o de conveniencia.