Diferencies ente revisiones de «Servidume en Rusia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: Alejandro II de Rusia => Alexandru II de Rusia
Llinia 21:
Magar esta influencia del [[lliberalismu]] fixo qu'en munchos casos relaxárase la severidá escontra los siervos, el [[Censu (estadística)|censu]] rusu de [[1857]] amosó que nuna población total de 60,9 millones de rusos, los siervos yeren una aplastante mayoría, con 49,4 millones d'individuos.
 
La servidume foi abolida en [[1861]] pol zar [[AlejandroAlexandru II de Rusia]], estendiendo la [[llibertá de movimientu]] y la llibertá personal a tolos siervos rusos, cualesquier fuera la so categoría, colo cual na práutica esanicióse'l derechu que teníen los terratenientes sobre ellos. Sicasí les presiones humanitaries pa esta midida, l'abolición de la servidume nun ameyoró sustancialmente la situación de los llabradores, qu'aprobetaos y ensin [[dineru]] permanecieron mayormente nes finques de les sos [[terrateniente]]s a falta d'una meyor alternativa de subsistencia.
 
La [[Reforma emancipadora de 1861 en Rusia|emancipación de los siervos en 1861]] impulsó la meyora d'una economía puramente [[capitalista]] en Rusia esaniciando los últimos rezagos de [[feudalismu]], pero tampoco sollivió'l descontentu social pos les [[ciudá|ciudaes]] viéronse invadíes por mases de llabradores en busca d'ocupación, aumentando'l [[proletariáu]] urbanu (tou y que nun pasaba del 1% de la población). Coles mesmes, l'estigma social de faigo de menos a los ex siervos y a los sos descendientes tampoco foi superáu en Rusia sinón hasta munches décades dempués.