Diferencies ente revisiones de «El Hito»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo URL
m ánade coríu
Llinia 11:
 
== Llaguna d'El Hito ==
Pa un gran númberu de científicos la llaguna ye una xoya única nel mundu, magar les contraries condiciones que presenta p'allugar vida. Pero p'aquellos qu'ensin tener un interés científicu gúste-yos esfrutar de los animales, pueden reparar a la [[grulla]], el [[ánadecoríu real]], la focha común, les cigüeñuelas y aves esteparias qu'apurren una esplosión de color y vida en determinaes dómines del añu.
 
L'elementu esencial del paisaxe del Hito ye la llaguna. Tien de describise como una depresión estacional y endorreica, con agües salines y con unos periodos d'hinchente bien fluctuantes a lo llargo de los años. Carauterízase pola so gran estensión, poca fondura, ausencia de vexetación palustre y presencia d'amplies zones de pacional na so cuenca.
Llinia 19:
La presencia de fauna ta condicionada pola marcada estacionalidad de l'agua, que determina la presencia d'agua nesta güelga. Por ello, los máximos niveles de población tienen llugar pel hibiernu.
 
Dende payares hasta marzu podemos reparar tamién al ánadecoríu real y otres especie como son la focha común.
 
Lo más destacable ye la vexetación del cantu la la llaguna sobre suelos cubiertos de yelsu. Hai praderíes denominaes "almajos" de ''Puccinellia fasciculata'' con ''Salicornia ramosissima, Frankenia laevis, Aelinopus litoralis'', pradera juncal de ''Schoenus nigricans'' y ''Scirpus maritimus'', albardinales de ''Lygeum spartum''.