Diferencies ente revisiones de «Lantejuela»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: habitantes dedicar => habitantes dedíquense (manual)
m ánade coríu
Llinia 27:
 
== Llaguna del Gobiernu Cercana a la población atópase '''''La Llaguna del Gobiernu''''', perteneciente al Complexu Endorreico de Lantejuela. La carauterística principal y que-y fai distinta a la Llaguna del Gobiernu del restu ye que siempres tien agua. Con una superficie de 20 hectárees y atópase totalmente recuperada y fayadiza col fin de reforzar el turismu rural y ornitolóxico nel conceyu. Esti fechu ye posible gracies a les agües provenientes de la Estación Depuradora d'Agües Residuales. Les agües residuales consígense depurar por aciu un sistema de llagunes. Ye un procesu doble: per un sitiu depúrense agües puerques devolviéndoles al campu en bones condiciones y per otru llau, créase una llaguna con agua permanente mientres tol añu. Asina se caltién vivu esti ecosistema y favorezse a munches plantes y animales, qu'atopen equí un espaciu vital p'alimentase y reproducise.
Na Llaguna del Gobiernu añeren y conviven nuna redolada sele especies en peligru d'estinción como'l ánadecoríu real y el coríu malvasía y otros como'l flamencu rosado, la garza imperial, la focha moruna.[[Ficheru:Acceso a la Laguna del Gobierno.JPG|thumb|Dientro atopamos cola Aula de Naturaleza y el Puntu d'Información Turística.]]
 
En redol a la Llaguna del Gobiernu esisten dellos edificios, que potencien la so visita y el avistamiento y acercamientu a les aves: