Diferencies ente revisiones de «Industrialización»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Revertíes les ediciones de 189.202.35.112 (alderique) hasta la cabera versión de XabatuBot
Etiqueta: Reversión
m iguo testu: Diccionariu de la llingua española => Diccionario de la lengua española
Llinia 7:
El procesu de industrialización empezó cuando se lliberar mano d'obra del campu, gracies a les meyores en productividá agrícola, obligando a la población a migrar a les ciudaes. Estes meyores de productividá deber al desenvolvimientu de la industria químico. La crecedera de les ciudaes y los nuevos procesos granibles provoquen cambeos sociales, tales como: el pasu a la familia nuclear, la estandarización de los horarios llaborales, l'aumentu de la importancia de les instituciones na regulación de la vida económico y social, l'individualismu y la competitividá, ente otros. La producción en masa de bienes deriva escontra un capitalismu agresivu, yá que rique una medría de vientes y amenorgamientos de costos, ente otros.
 
Les fábriques, con grandes amueses de meyores teunolóxiques, aumenten la productividá (y asina aumenten el capital); en realidá, agora son fábriques, antes desenvolver nel espaciu domésticu de los llabradores, como pueden ser texíos, instrumentos, cerámica. Dichu d'una manera más simple: ‘dar predominiu a les industries na economía d'un país’<ref>[http://lema.rae.es/drae/?val=industrializar Definición de ''industrializar'' según el ''DiccionariuDiccionario de la llingualengua española'' de la Real Academia Española.] Consultáu'l 2 de marzu de 2014.</ref> o ‘desenvolvimientu del sistema económicu y téunicu necesariu pa tresformar les materies primes en productos fayadizos pal consumu’.<ref>[http://es.thefreedictionary.com/industrializaci%C3%B3n Definición de la páxina thefreedictionary.com.] Consultáu'l 7 de payares de 2011.</ref> La producción en masa de bienes deriva nun capitalismu agresivu yá que rique una medría de vientes enorme.
 
La [[Revolución Industrial]] foi un periodu históricu entendíu ente la segunda metá del [[sieglu XVIII]] y principios del [[sieglu XIX|XIX]], nel que [[Gran Bretaña]] de primeres,<ref> [http://www.erih.net/industrial-history/europe.html European Network of Industrial Heritage. Industrial History: Europe] (n'inglés). Consultáu'l 25 de mayu de 2011.</ref> y el restu d'[[Europa continental]] dempués, sufren el mayor conxuntu de tresformamientos [[Socioeconomía|socioeconómicas]], [[teunoloxía|teunolóxiques]] y [[cultura|culturales]] de la [[Hestoria]] de la humanidá, dende'l [[Neolíticu]]. La industrialización surde de resultes direuta de la invención de la máquina de vapor, pero tamién influyó decisivamente los cambeos xurídicos na propiedá, la medría del comerciu y la competitividá ente países como Gran Bretaña, Alemaña y Francia. Los motores de la industrialización fueron la minería, la metalurxa y la química.