Diferencies ente revisiones de «S4C»

Contenido eliminado Contenido añadido
Plantía: {{organización}}, usando FastButtons
Sin resumen de edición
Llinia 1:
{{organización}}
'''S4C''' ye una canal de televisión de [[Gales]].
 
El 1 de payares de 1982 llegó a les pantalles S4C, la primer televisión rexonal europea y la primera creada col enfotu de normalizar un
idioma minorizáu. Nos sos empiezos, la cadena emitía en [[galés]] y [[inglés]] al compartir frecuencia cola estatal [[Channel 4]]. Sicasí, l'aparición de la televisión dixital nel 2010 permitió la separación de les dos señales. La emisora ta dirixida pola Autoridá de la Canal Cuatro de Galés, un organismu públicu independiente designáu pol Departamentu de Cultura, Medios y Deporte del Gobiernu británicu, que ye’l que tien les competencies en materia audiovisual y quien financia la canal al traviés d'un canon.
Línea 13 ⟶ 15:
Otra manera, la canal nació nun primer momentu como emisora billingüe, con programes en galés nos horarios de máxima audiencia –ente les 18 y les 22 hores– y colos espacios n'inglés de Channel 4 nel restu del horariu. Per otru llau, pa facilitar que los falantes d'inglés pudieran siguir la emisión, el [[teletestu]] de S4C ufría la programación con subtítulos n'inglés, amás d'en galés pa los que taben deprendiendo l'idioma. Nel 2010, col [[apagón analóxicu]], S4C dexó de compartir frecuencia y pasó a emitir programes les 24 hores.
 
== Referencies ==
[[Categoría:Televisión del Reino Xuníu]]
{{llistaref}}
 
== Enllaces esternos ==
 
{{control d'autoridaes}}
[[Categoría:TelevisiónCadenes de televisión del ReinoReinu Xuníu]]
[[Categoría:Llingües celtes]]
[[Categoría:Wikipedia:Artículos ensin plantía llistarefGales]]