Diferencies ente revisiones de «Ponferrada»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 23:
Ponferrada desenróllase como ciudá ente los sieglos XVI y XVIII, época na que se construyen los edificios más singulares. Nel entamu del sieglu XX, l'afayadura de riquezas minerales, como´l fierru ya´l carbón, asina como l´afitamientu del primer grupu d´[[ENDESA]] en 1949, camudan el rumbu agrícola de la ciudá por una rápida industrialización de la zona, que la convierte na capital comarcal.
 
== Monumentos y llugares d´interés ==
==Turismu==
=== Castillo de Ponferrada ===
Dende la ciudá de Ponferrada hai dellos percorríos que'l visitante puede facer.
El Castiellu "[[templariu]]" de Ponferrada asítiase sobre un cuetu na amecedura de los ríos [[Ríu Bueza|Bueza]] y [[ríu Sil|Sil]]. Allúgase no que, escurque, n´orixe foi un castru celta, nuna posición asemeyada a la de otros d´El Bierzu. Posteriormente camiéntase que foi un emplazamientu romanu y visigodu.
 
Hacia [[1178]] [[Fernandu II de Llión|Fernandu II]] permite que los templarios afiten una encomienda na anguaño Ponferrada. En [[1180]] el Rei apurre fueru pa la repoblación de la villa que xurdiera un sieglu enantes, documentándose la primer fortificación en [[1187]]. La fortaleza foi reconstruyída en bien d´ocasiones a lo largu de las Edades Media y Moderna
Ente los monumentos que más rescamplan tan la Ilesia Mozárabe de Santu Tomás de las Ollas, l´edificiu del Ayuntamientu, del sieglu XVII, la Torre'l Relox, la Basílica de la Encina y el Castiellu'l Temple.
Anguaño, tola zona palaciega y ciertas torres del so recintu del sieglu XV foron remocicadas col envís d´instalar un centru cultural.
 
Ente los monumentos que más rescamplanrescamplen tan la Ilesia Mozárabe de Santu Tomás de las Ollas, l´edificiu del Ayuntamientu, del sieglu XVII, la Torre'l Relox, la Basílica de la Encina y el Castiellu'l Temple.