Diferencies ente revisiones de «María Madalena de Pazzi»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: Fíxose => Fízose
Llinia 8:
Unviada a un conventu a los catorce años, el so familia facer volver pa casala con un noble; finalmente aportaron a los deseos de Caterina y dexaron que fixera vida relixosa. Con dieciséis años, escoyó la orde de les monxes carmelites de l'antigua observancia, ingresando en ''Santa Maria degli Angeli'' (San Frediano in Cestello), en Oltrarno (Florencia), el 27 de payares de 1582; tomó'l nome de '''María Madalena'''. El conventu taba venceyáu a círculos de muyeres influyíes poles predicaciones de [[Girolamo Savonarola]], con un clima evanxélicu d'austeridá. Como otres místiques contemporánees, la so vida carauterizar pola práutica siguida de la oración, la penitencia y la caridá escontra los precisaos.
 
FíxoseFízose conocida por diversu esperiencies místiques: éxtasis, raptos... que namái s'atayaben pola asistencia a les hores del [[oficiu divín]] o la Eucaristía. Estes esperiencies yeren recoyíes poles monxes, que trescribieron les pallabres que Madalena dictaba cuando yera tresportada, n'estaos anómalos de conciencia. La obra escrita pola santa revela un estilu de viva oralidad y puxanza.
 
Encargar d'acoyer a les moces que diben a la hospedería y, ente 1589 y 1607, formó a les novicies. Foi subpriora del monasteriu de 1604 a 1605. Careció escontra 1604, morriendo trés años más tarde, el 25 de mayu de 1607.