Diferencies ente revisiones de «Cangrena»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: de el so => del so (manual)
m iguo testu: infectáu => infestáu
Llinia 68:
La cangrena gaseosa produzse cuando una ferida del texíu blando contaminar con espores (pueden tar en tierra o en fieces) de ''[[Clostridium perfringens]]'', como asocede en traumatismos, albuertu séptico y mancaes de guerra. La rápida progresión de la cangrena gaseosa asocede pol enclín del gas a espandise, abriendo y dixebrando los texíos, produzse edema qu'enzanca la circulación favoreciendo la estensión de la infeición anaeróbica esponiendo asina progresivamente más y más texíos saludables a la infeición. Considérase-y una enfermedá invasora.
 
La cangrena gaseosa puede causar [[mionecrosis]], producción de gas y [[sepsis]]. La so evolución a [[Sepsis|toxemia]] y [[choque séptico]] ye de cutiu bien rápida. Puede producir un líquidu fediento porque ye la escreción de la carne. Solo ye posible ser salváu extirpando el texíu infectáuinfestáu.
 
El ''Clostridium perfringens'' tien una actividá maraviosamente rápida. Ye bien importante recordar que, cuando se produció una quebra '''espuesta''', dexó nos primeros momentos de ser emerxencia traumatolóxica pa convertise n'urxencia '''infectológica'''. Ye urxente llavar con agua y xabón la ferida minuciosamente, depués pasar a la llavadura con solución fisiolóxica, povidona, antisépticos y empezar con tratamientu antibióticu. Ye importante llavar y desagafar les feríes rápido.