Diferencies ente revisiones de «Ayuda:Wikificar»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Revertíes les ediciones de 181.176.110.237 (alderique) hasta la cabera versión de YoaR
Etiqueta: Reversión
mSin resumen de edición
 
Llinia 2:
Davezu un artículu, principalmente los fechos por nuevos usuarios, con óptimos conteníos, resuélvense con una llectura difícil yá que nun s'asemeya a los artículos clásicos de la nuesa [[enciclopedia]] de casa. Nesti casu solicítase efeutuar unes pequeñes modificaciones pa llevalu a una igualdá gráfica colos otros artículos.
En xeneral, un artículu nuevu y nun wikificáu debería ser verificáu pol [[Ayuda:Copyright|copyright]], por exemplu emplegando'l sistema propuestu na páxina [[Wikipedia:Supuesta violación de copyright|supuesta violación de copyright]], siguiendo'l casu d'ésitu positivu o dulda, el procedimientu indicáu en [[Wikipedia: Norma pa la cancelación#Violación de copyright|violación del copyright]].
Introducir los enllaces notres wikis, controlar la gramática y la ortografía (atendiendo nesti casu a [[Wikipedia:Versiones|les variantes ortográfiques]] de les variantes llingüístiques del [[asturllionés]], correxir los enllaces, siguir el '''Puntu de Vista Neutral'' (nel sou casu poner l'alvisu y debatir en cada páxina de discusión del artículu). Tou eso ye lo que nomamos wikificar.
Pa que nos fagamos una idega, sería lo vininente pa controlar un artículu:
#Tien un títulu correutu: ([[Wikipedia:Convenciones de nomenclatura|Convenciones de nomenclatura]]).