Diferencies ente revisiones de «Telescopiu espacial Spitzer»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Estilu habitual na nuesa wiki
m iguo testu: provien => provién
Llinia 6:
El costo total de la misión envaloróse en 670 millones de dólares. Ente los retos teunolóxicos d'esta misión atopaba la realización del espeyu principal de [[Beriliu]].
 
Calteniendo la tradición de la NASA, el [[telescopiu]] foi renombráu dempués de la so demostración d'operación esitosa, en [[18 d'avientu]] de [[2003]]. A diferencia de la mayoría de los telescopios, que son nomaos por un panel de científicos, el nome d'ésti foi llográu d'un concursu abiertu namái a neños. El nome final provienprovién del Dr. [[Lyman Spitzer]], Jr., consideráu unu de los científicos más influyentes del sieglu XX y unu de los primeres impulsores de la idea de telescopios espaciales proponiendo esta posibilidá nos años 40.
 
Col '''Spitzer''' quier estudiase oxetos fríos que van dende'l [[sistema solar]] esterior hasta les llendes del universu. Esti telescopiu constitúi l'últimu elementu del programa de [[Grandes Observatorios]] de la NASA, y unu de los principales elementos del [[Programa de Busca Astronómica de los Oríxenes]] (''Astronomical Search for Origins Program''). El telescopiu contién tres instrumentos capaces de llograr imáxenes, realizar fotometría nel rangu de 3 a 180 micres y llograr espectros de gran resolución nel rangu de 5 a 100 micres.