Diferencies ente revisiones de «Jiamusi»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: mexen => mean (inglés)
m iguo testu: Fai unos => Hai unos (cambéu manual)
Llinia 32:
Foi habitáu pol grupu étnicu Sushen, antepasaos de los actuales grupos [[Manchú]]. Nun hai rexistru esactu del orixe de Jiamusi. Nun foi sinón hasta'l sieglu XX que se convirtió na ciudá activa que ye agora.
 
FaiHai unos 50 años, Jiamusi foi una vasta estensión de desiertu. Más tarde, dempués de la so construcción llevada a cabu por xente del común y soldaos, el desiertu grebu, una vegada tresformóse en tierra fértil. Sanjiang a cencielles ye agora una base comercial clave a nivel nacional la producción de granos, según el desenvolvimientu integral de l'agricultura.
 
Dempués de la fundación de la República Popular China en 1949, col surdimientu de numberoses fábriques, Jiamusi foi tresformada d'una ciudá pequeña na rexón fronteriza con una base industrial relativamente alta, nuna ciudá en desenvolvimientu industrial. Contién la más grande del país fábrica de papel. Amás, ye productora d'alimentos, maquinaria, fabricación de papel, materiales de construcción y productos químicos.<ref name="absolut-china_1">http://www.absolut-china.com/jiamusi-la ciudá-del-pacifico-ii/</ref>