Diferencies ente revisiones de «Sala de cine»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Estilu habitual na nuesa wiki
m iguo testu: hestoria => historia
Llinia 9:
Una '''sala de proyeición''', '''sala de cine''', o a cencielles '''[[cine]]''' ye un espaciu acondicionáu pa la exhibición de [[película|películes]] compuestu polo xeneral d'una [[pantalla de proyeición]] y un patiu de butaques.
 
Les sales de cine a lo llargo de la hestoriahistoria fuéronse tresformando en función de les meyores teunolóxiques, los cambeos nos vezos de consumu del públicu y como respuesta a formes d'[[ociu]] alternatives. Por ello a lo llargo de la hestoriahistoria pasóse de pantalles casi cuadraes a pantalles más panorámiques, pa competir cola [[televisión]]. De cines d'una sola sala a cines con delles sales ufiertando una mayor ufierta. Inclusión de complexos de multicines en [[centru comercial|centros comerciales]] como parte d'una ufierta conxunta d'ociu y consumu, etc. Van Poder selo una sala de cine, televisión y ordenador.
 
La intención ye facilitar y simplificar l'accesu a la ufierta cinematográfica, según una meyora constante nes condiciones d'exhibición que caltengan el fechu diferenciador de les sales respeuto al visionado en televisión, cada vez más competitivu.