Diferencies ente revisiones de «Fotodeteutor»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: por etapes => per etapes
m iguo testu: llargor d'onda => llonxitú d'onda
Llinia 27:
=== Funcionamientu ===
 
Al igual que les fontes lluminoses, los [[sensor|deteutores]] ópticos tán fabricaos con [[semiconductores]] d'estáu sólidu, que sobre la base de la '''[[teoría]]''' de les uniones P-N xeneren un [[Fluxu llétrico|fluxu]] de corriente cuando capten un [[fotón]]; el so grau de respuesta depende de los materiales emplegaos y de la ''[[llargorllonxitú d'onda]]'' de trabayu. La esplicación de los principios físicos so los cualos funcionen los fotodiodos ye un analís ampliu en [[electrónica]] polo que nos llindaremos a cencielles a mentar dellos aspeutos rellacionaos con dichos [[sensores|deteutores]] ópticos.
 
Ente otros parámetros d'operación, ye deseable que los fotodiodos sían altamente eficientes, que tengan un baxu nivel de [[ruiu]], un ampliu [[anchu de banda]] (esto ye, que respuendan de manera uniforme y rápida en toles [[llargorllonxitú d'onda|longitud d'onda]] de la señal), que sían pocu [[sensibilidá|sensibles]] a les variaciones de [[temperatura]], baratos, pequeños, etc.
 
La '''eficiencia''' d'un fotodiodu ta rellacionada cola so responsividá, esto ye, la cantidá d'electrones que ye capaz de xenerar en rellación colos fotones recibíos. Dichu d'otra forma, ye la [[corriente llétrica]] qu'apurre a la salida en rellación cola potencia óptica d'entrada.