Diferencies ente revisiones de «Crianza de los fíos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: fae-yos => face-yos
m iguo testu: non puede => nun puede
Llinia 83:
La crianza d'un [[Naciellu]], ye cuando la responsabilidá de los padres empieza. Les necesidaes básiques pa un naciellu son: comida, suañu, comodidá y llimpieza; les cualos los padres aproven. La única forma qu'un ñácaru tien pa comunicase ye al traviés del lloru; los padres sollertes van empezar a identificar distintos tipos de [[Lloru|Lloros]], que representen distintes necesidaes como fame, malestar, aburrición y soledá. Los naciellos y neños pequeños riquen alimentación cada poques hores lo cual ye disruptivo pal adultu [[Ciclu de sueño#Etapes de sueño|ciclo de suaños]]. Ellos respuenden con entusiasmu a afalagos nidios y abrazos. Nidiu valumbu escontra tras y alantre de cutiu asela a un ñácaru que llora, al igual que los masaxes y los baños calientes. Los naciellos pueden consolase por zucase'l pulgar o un [[Chupu]]. La necesidá de zucar ye instintivu y dexa a los naciellos alimentase. [[Lactancia]] ye'l métodu encamentáu pa l'alimentación de toles principales organizaciones de salú infantil. Si la lactancia materna nun ye posible o conveniente, l'alimentación con biberón ye una alternativa común. Otres alternatives inclúin la lleche materno o l'alimentación con fórmula d'una taza, una cuyar, xeringa p'alimentar o suplementador d'enfermería.
 
La formación d'[[apegu nos neños|Apegos]] ye consideráu como la base de los ñácaros y los neños pa formar y conducir les rellaciones mientres tola vida. Apegu yenos lo mesmo que l'amor y/o ciñu anque ellos de cutiu van de la mano. El desenvolvimientu inmediatu d'apegos, la falta de ciñu o una capacidá gravemente afeutada col apegu podría causar graves daños a la salú y bienestar del neñu. Físicamente nonnun puede vese síntomes o nicios d'un trestornu, pero emocionalmente el neñu puede trate afeutáu. Los estudios demuestren que los neños con un seguru apegu tienen la capacidá de formar rellaciones esitoses, espresase de forma interpersonal y llograr una mayor autoestima. Pela cueta los neños que tienen cuidadores que son desdexosos o nun tán disponibles emocionalmente pueden presentar problemes de conducta como'l trestornu de estrés postraumático o trestornu d'oposición griespa.
 
Trestornu de oposicional griespu ye un patrón de comportamientu desobediente, contrariu y griespu escontra les figures d'autoridá.