Diferencies ente revisiones de «Masjid al-Haram»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: des anicies => des origines
m iguo testu: anexionar => anexonar
Llinia 11:
Al trate refugáu nes sos pretensiones d'entrar na ciudá pa rellenar la so pelegrinación en [[628]], [[Mahoma]] consigue efectuar el ritu de la circunvalación l'añu siguiente, por cuenta de una tregua. En [[630]], tres la rindición de la ciudá, ruempe los ídolos del templu. Nesi mesmu añu la [[quibla]], la direición de la oración afítase definitivamente, y pasa de [[Xerusalén]] a la Kaaba.
 
La primer ampliación de la Mezquita foi llevada a cabu na dómina islámica sol reináu del Califa [[Omar ibn al-Jattab]]. El [[califa]] [[omeya]] Al-Walid ben Abd el-Málek fixo anexionaranexonar una parte de terrén a la superficie de la Mezquita, anovó l'edificiu y llevantó arcos decoraos con [[mosaicu|mosaicos]] sobre columnes de mármol orixinariu d'[[Exiptu]] y [[Siria]].
 
El califa [[abbasí]] [[Al-Mansur|Abu Yá'afar al-Mansur]] dio orde de que se xuniera una vasta superficie a la Mezquita d'A el-Haram y ordenó construyir un pasiellu circular. Darréu, el Califa [[Al-Mahdî]], mercó, por cuenta de la so pelegrinación en [[776]] les cases asitiaes ente la Mezquita d'A el-Haram y la Masa'a, cases que se destruyeron pa xunir el so terrén al de la Mezquita. Esto amplió la so superficie hasta los 120 000 coldos cuadraos. En tiempos del Califa abasí [[Al-Mu'tadid|Al-Mu'tádid bi-Ḷḷah]] y el so socesor el Califa [[Al-Muqtadir (califa)|Al-Muqtádir bi-Ḷḷah]], la superficie de la mezquita algama'l so apoxéu en 306 de la Hégira ([[918]]) pa permanecer ensin cambeos hasta la dómina saudina. Nun se realizó nenguna ampliación mientres los reinaos de los Fatimíeas, Ayubíes, Mamelucos y Otomanos na Mezquita d'A el-Haram y los trabayos llindar a la restauración y arreglu.