Diferencies ente revisiones de «Racionalismu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
m correchamente => correutamente
Llinia 8:
El racionalismu sostién que la fonte de conocencia ye la razón y refuga la idea de los sentíos, yá que pueden engañanos; defende les ciencies exactes, en concretu les matemátiques. [[Descartes]] quería volver a la filosofía nuna conocencia científica, polo tanto da-y un métodu científicu, polo que se basó nes matemátiques, que se consideraben como una ciencia segura, por ello diose a la xera de describir el principiu de la matematización, nel so llibru tituláu [[Discursu del métodu]], pa realizar una investigación filosófica, el métodu consiste de cuatro regles:
1.- Evidencia: solo ye verdaderu tou aquello que nun emite nenguna duldái al pensamientu.
2.- Analís: Amenorgar lo complexo a partes más simples pa entendelo correchamentecorreutamente.
3.- Deducción: Dexar a la operación racional deductiva'l pesu de la investigación, p'atopar les verdaes complexes a partir de la deducción de les simples.
4.- Comprobación: Comprobar si lo descubierto a partir de la razón foi consiguíu al traviés d'estes regles antes mentaes. <ref>González, F. H., & González, S. S. (2011). El racionalismu de Descartes. Retrieved August 31, 2017, from http://guindo.pntic.mec.es/ssag0007/filosofica/Descartes.pdf</ref>