Diferencies ente revisiones de «Fusu horariu»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
mSin resumen de edición
 
Llinia 1:
{{referencies|t=20220608174535}}
{{entamu|t=20191224081750}}
{{1000}}
{{Ficha xenérica}}
LesLos '''fusos horarios'''<ref>{{DALLA|fusu}}</ref> o '''estayes horaries''' son caúna de les venticuatro árees<ref>https://definicionabc.com/huso-horario/ Husos horarios {{es}}</ref> nes que ta dividida la [[Tierra]] y que siguen la mesma definición de [[tiempu]]. Anteriormente, la xente usaba'l [[tiempu solar aparente]], colo que la hora s'estremaba un poco d'una ciudá a otra. Los fusos horarios corrixeron en parte'l problema al poner n'hora los relós d'una rexón al mesmu tiempu solar mediu. Los fusos horarios xeneralmente tán centraos en meridianos d'una [[llonxitú]] que ye múltiplu de 15°; sicasí como pue vese nel mapa les formes de los fusos horarios puen ser perirregulares a causa de les llendes polítiques.
 
Tolos fusos horarios defínense en rellación al [[Tiempu Coordináu Universal]] (UTC), el fusu horariu centráu sobre'l [[meridianu de Greenwich]], asitiáu en [[Londres]]<ref>https://www.merriam-webster.com/dictionary/time%20zone Time zone {{en}}</ref>.
 
Como la Tierra xira d'oeste a este al pasar d'un fusu horariu a otru en direición este hai que sumar una [[hora]]. D'otra miente, al pasar d'este a oeste hai que restar una hora. El meridianu de 180°, conocíu como [[llinia internacional de cambéu de fecha]], marca'l camudamientu de [[día]].
Línea 20 ⟶ 18:
{{control d'autoridaes}}
[[Categoría:Xeografía]]
[[Categoría:Wikipedia:Artículos ensin plantía llistaref]]