Diferencies ente revisiones de «Xeografía»

Contenido eliminado Contenido añadido
SieBot (alderique | contribuciones)
m robot Añadido: mwl:Geografie
Xqbot (alderique | contribuciones)
m robot Añadido: hif:Jagha; cambios triviales
Llinia 1:
La '''Xeografía''' ye la ciencia que tien por oxetu l'estudiu de la superficie terrestre y la distribución espacial y les rellaciones recíproques de los fenómenos físicos, biolóxicos y sociales que nella tan manifestaos.
 
Nun xacíu clásicu la Xeografía ye la descripción de la [[Tierra]], pero anguaño amás de describir la Xeografía trata de desplicar. Ye la ciencia que agrupa les demás ciencies, tanto ñaturales como sociales, dende la [[Hestoria]] hasta les [[Matemátiques]], ya que los campos d'estudiu son pervariaos:
 
En '''[[Xeografía Matemática]]''' estúdiase:
Llinia 47:
Los métodos de la [[Hestoria]] aparecen en toes elles, falando incluso de [[Xeografía cultural]], asina como los estadísticos y matemáticos. Tamién utilícense métodos d'[[Astronomía]] y [[Xeodesia]] pa facer los [[Mapa|mapes]] ([[Cartografía]]), asina como la determinación de códigos de signos que ayuden a interpretalos.
 
Per otru lláu, la Xeografía puede estudiase de forma xeneral o concretada nuna zona, rexón o país determináu. Falamos asina de '''[[Xeografía xeneral]]''' y '''[[Xeografía rexonal]]''' que ye la que s'ocupa de la aplicación de los análisis xeográficos a '''[[país|países]]es''' concretos.
 
 
Llinia 111:
[[he:גאוגרפיה]]
[[hi:भूगोल]]
[[hif:Jagha]]
[[hr:Geografija]]
[[hsb:Geografija]]