Diferencies ente revisiones de «Fundación Foru Xovellanos del Principáu d'Asturies»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
mSin resumen de edición
Llinia 1:
La '''Fundación Foru Xovellanos del Principáu d'Asturies''' ye una Intitución fundada en [[Xixón]], ([[Asturies]]), a iniciativa dún grupu de xovellaniegos col enfotu'l [[conceyu]] de [[Xixón]] y otres istituciones públiques como'l [[Gobiernu del Principáu d'Asturies]], asina como d'empreses y entidaes privaes. Tien como antecedente l'[[Asociamientu Foru Xovellanos]] ([[1995]]), tresformada en Fundación con data [[4 d'agostu]] de [[1998]]. El so oxetivu primordial ye "''Honorar l'alcordanza de Don [[Gaspar Melchor de Xovellanos]] como paradigma de serviciU del bien ermuno de tolos ciudadanos, asina como espardir y caltener vives la so obra y figura y alitar l'aplicación y autualización del so camientu pa'l beneficiu d'[[España]] y específicamente d'Asturies''".
 
Al so Patronatu pertenez un enancháu greyu persones, toes illes d'estremaos signos políticos y relixosos que conviven en gran harmonía y respetu poles sos idegues habiendo siempres como referente les de Xovellanos.
Llinia 17:
*D. [[Luis Adaro Ruiz]]
*D. [[Agustín José Antuña Alonso]]
*D. [[Jesús Menéndez Peláez]], profesor de Filología Hispánica de la [[UniversidadUniversidá de Oviedod'Uviéu]] ([[2002]]-).
 
==Enllaces esternos==