Diferencies ente revisiones de «Procesu adiabáticu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m quitando plantíes yá innecesaries
m iguo testu: cuidao que => yá que (Xeres de mantenimientu)
Llinia 2:
En [[termodinámica]] desígnase como '''procesu adiabático''' a aquel nel cual el [[sistema termodinámicu]] (xeneralmente, un [[fluyíu]] que realiza un [[Trabayu (física)|trabayu]]) nun intercambia [[calor]] cola so redolada. Un procesu adiabático que ye amás reversible conozse como [[procesu isentrópico]]. L'estremu opuestu, nel que tien llugar la máxima tresferencia de calor, causando que la [[temperatura]] permaneza constante, denominar [[procesu isotérmico]].
 
El términu ''adiabático'' fai referencia a volúmenes que torguen la tresferencia de [[calor]] cola redolada. Una paré aisllada avérase abondo a una llende adiabático. Otru exemplu ye la temperatura adiabática de llapada, que ye la temperatura que podría algamar una llama si nun hubiera perda de calor escontra la redolada. En climatización los procesos de humectación (apurra de [[vapor d'agua]]) son adiabáticos, cuidao que nun hai tresferencia de calor, a pesar que se consiga variar la temperatura del aire y el so mugor relativo.
 
El calentamientu y enfriamientu adiabático son procesos que comúnmente asoceden debíu al cambéu na [[presión]] d'un [[gas]], que trai variaciones en volume y temperatura. Los nuevos valores de les variables d'estáu pueden ser cuantificados usando la [[llei de los gases ideales]].