Diferencies ente revisiones de «Ganadería»

Contenido eliminado Contenido añadido
Alexbot (alderique | contribuciones)
m robot Añadido: ko:축산업
Llinia 20:
# '''Estremadamente contaminantes'''
# '''Efímeru''':
 
==== Ganadería estensiva: ====
Los sistemes estensivos, tradicionales o convencionales de producción animal carautericense esencialmente por formar parte d'un ecosistema natural modificáu pol home, ye decir, un agroecosistema, y tienen como oxetivu la utilización del territoriu d'una mena perdurable, o seya, tam sometíos a los ciclos naturales, caltienen siempres una rellación amplia cola produción vexetal del agroecosistema de que formen parte y tienen, como llei nun escrita, la necesidá de llegar a la xeneración siguiente los ellementos del sistema tanto inanimaos como animaos ya inclusive los construyíos pol home, nun estáu igual o superior que los que se recibieron de la xeneración precedente.
 
Dientru la ganadería estensiva podríemos incluyir a la '''ganadería sostenible''' que ye la ganadería perdurable nel tiempu y que mantien un nivel de produción ensin perxudicar al [[mediu ambiente]] o al ecosistema. La ganadería sostenible incluyese dientro'l conceutu de [[desenrrollu sostenible]]. En sentíu figuráu ye sinónimu de '''ganadería ecolóxica''', que nun perxudica'l ecosistema, anque esti términu ye neutru y por tanto incorreutu, pues toles ganaderíes asienten sobre un [[ecosistema]].
 
 
* '''Ventaxes de la ganadería estensiva:'''
# Requieren un escasu aporte d'enerxía fósil.
# Contribuyen a caltener los agroecosistemes de los que formen una parte esencial, manteniendo los agroecosistemas naturales del entornu, como la [[biodiversidá]].
# En climes áridos o simiáridos como la mitá d'España, contribuyen al caltenimientu de la cubierta vexetal, ye decir, evitar la [[erosión]].
# Prevenir los incendios forestales per aciu del control arbustivu, la mengua de biomasa combustible, etc.
* '''Inconvenientes de la ganadería estensiva:'''
# Menor eficiencia.
# Nun puen axustase fácilmente a la demanda de los consumidores.
# Nun pue proporcionar productos tan homoxéneos como solicita la distribución y el mercáu de les grandes superficies comerciales.
 
=== Hestoria de la ganadería: ===