Diferencies ente revisiones de «Comisión Europea»

Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina nueva: La Comisión Europea representa’l poder executivu dientro de la Unión Europea y defiende los intereses de la organización nel so conxuntu. La Comisión propón la llexislación y ...
 
Sin resumen de edición
Llinia 1:
La '''Comisión Europea''' representa’l poder executivu dientro de la [[Unión Europea]] y defiende los intereses de la organización nel so conxuntu. La Comisión propón la llexislación y les politiques al [[Parlamentu européu]] y al [[Conseyu de la Unión Europea]] o Conceyu de Ministros, que son les instituciones que llueu tienen que facer les lleis.
 
La Comisión ta formada por 27 comisarios, ún por cada país. Los comisarios son elexíos por cinco años y son independientes de los gobiernos que los nomen, defienden los intereses de tolos europeos, non del so Estáu.
Llinia 5:
Les decisiones son tomaes de forma colexada, ye dicir, la mayoría de los miembros tien qu’asumir lo que la mayoría decide, polo que tien qu’haber un ciertu alcuerdu.
 
El presidente de la Comisión Europea ye elexíu pol [[Conseyu Européu]] y el [[Parlamentu]] aceptalu o refugalu. Una vez elexíu impón a cada comisariu’l so cargu, cargos que se somenten a votación en bloque pol Parlamentu.
 
La institución fai proyectos de llei, toma la iniciativa llexislativa, y el Conseyu de Ministros y el Parlamentu deciden si esi proyectu va convertise nuna llei europea o non.
 
Amás, la Comisión vela pol cumplimentu del drechu comunitariu, sancionando o denunciando, y tamién tien el deber de desendolcar les llei europees.