Diferencies ente revisiones de «Sega Dreamcast»

Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina nueva: ''' == Dreamcast == ''' Dreamcast ye la última videoconsola de sobremesa producía por SEGA, fue desarollá n´ayuda de Hitachi y Microsoft. La Dreamcast ye la sucesora de la Sega Sa...
 
Bar (alderique | contribuciones)
mSin resumen de edición
Llinia 1:
'''Dreamcast''' ye la últimacabera [[videoconsola]] de sobremesa producíaproducida por SEGA, fuefoi desarolládesendolcada n´'ayuda de Hitachi y Microsoft. La Dreamcast ye la sucesora de la Sega Saturn y fuéfoi lanzállanzada pa echar fuera del mercáu a la PlayStation de Sony y la Nintendo 64 de nintendo. Pertenez a la Sesta Xeneración de consoles. DetuvoseDetúvose la so produción en marzu de 2001 tres la decisión de Sega de dedicase n'esclusiva a la programación de [[videoxuegu|videoxuegos]].
'''
== Dreamcast ==
'''
Dreamcast ye la última videoconsola de sobremesa producía por SEGA, fue desarollá n´ayuda de Hitachi y Microsoft. La Dreamcast ye la sucesora de la Sega Saturn y fué lanzá pa echar fuera del mercáu a la PlayStation de Sony y la Nintendo 64 de nintendo. Pertenez a la Sesta Xeneración de consoles. Detuvose
so produción en Marzu de 2001 tras la decisión de Sega de dedicase n´esclusiva a la programación de videoxuegos.
 
SosLes sos principales carauteristiques son: el so lectorllector ópticu GD-ROM y el so procesador Hitachi. El sistema fue´foi'l primeru en llevar un modemmódem pa xugar on-line.
 
Esti sistema de videoxuegos fuefoi pensáu pa recuperar el marcaumercau perdíu ante [[PlayStation]] de [[Sony]] y asina nuevamente ganar la popularidá perdíaperdida cola Sega Saturn. EquiposeEquipóse a la consola d´'una unidá óptica especial que manejaremana un formatu de discos ópticos llamáosllamaos GD-ROM y por último el so diseñodiseñu fuefoi enfocáu pal xuegu n´'internet, como Xbox ( consola posterior ). La consola tuvo bona aceptación ennos sos primeros díes d´estreno'estrenu pero en plena popularidá SEGA retiralaretírala del mercaumercáu porque la compañía sufría problemas yproblemes economicoseconómicos.
 
== Hestoria ==
 
En [[1997]], Sega Saturn taba peleando nos mercáosmercaos principales como [[Norteamérica]], [[Xapón]] y [[Europa]] pero con pocu ésitu, asina que´'l presidente de Sega América, Bernie Stolar, dio a conocer los primeros rumores de la sucesorasocesora de Sega Saturn que finalmente seríasedría la Dreamcast. En 1997, nel E3, Bernie Stolar fizo publicapública la so opinión que " The Saturn is not our future " ( Saturn nun ye'l nuestru futuronuesu futuru), refiriendo que la consolasconsola ya nun tiéntien futurofuturu.
 
 
[[Categoría:Videoxuegos]]
 
 
[[ar:دريم كاست]]
[[bn:ড্রিমক্যাস্ট]]
[[ca:Sega Dreamcast]]
== [[cs:Dreamcast ==]]
[[da:Sega Dreamcast]]
[[de:Dreamcast]]
[[en:Dreamcast]]
[[eo:Sega Dreamcast]]
[[es:Sega Dreamcast]]
[[fi:Sega Dreamcast]]
[[fr:Dreamcast]]
[[gl:Dreamcast]]
[[hr:Dreamcast]]
[[hu:Dreamcast]]
[[id:Sega Dreamcast]]
[[is:Dreamcast]]
[[it:Sega Dreamcast]]
[[ja:ドリームキャスト]]
[[ka:Dreamcast]]
[[ko:드림캐스트]]
[[la:Dreamcast]]
[[nl:Dreamcast]]
[[no:Dreamcast]]
[[pl:Sega Dreamcast]]
[[pt:Sega Dreamcast]]
[[ro:Sega Dremcast]]
[[ru:Dreamcast]]
[[simple:Sega Dreamcast]]
[[sk:Dreamcast]]
[[sv:Sega Dreamcast]]
[[th:ดรีมแคสต์]]
[[tr:Dreamcast]]
[[zh:Dreamcast]]
[[zh-yue:Dreamcast]]