Diferencies ente revisiones de «Plataforma Social "TuEntidad.es"»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Llinia 34:
Ún de los grandes servicios paralelos de la '''Plataforma TuE''' ye'l so chat. Usa una reimplementación d'un antiguu serviciu que s'ufría n'otres páxines del [[Proyeutu eWa]], pero con un protocolu re-implementáu muncho más vanguardista. Como too na organización bipolar d'esta plataforma , esisten dos pegollos fundamentales que lu faen funcionar.
 
Usa una teunoloxía pionera hasta'l momentu faciendo un híbridu ente teunoloxíes antigües (frammes) y teunoloxíes más modernas ([[ajax]]) convirtiéndolu nún gran competidor frente a los tradicionales modelos por [[socket]] o por [[COMET]]. La implementación consiste ''cenciellamente'' en mandar a traviés d'unadun peticiónpidimentu ajax el conteníu del mensax curtiu unviáu, que se procese nel '''kernel''' y éste lu retresmita al traviés d'una [[conexón persistente|conexón '''http''' persistente]] que s'anova frecuentemente pa nun colapsar el búffer.
<!----- PENDIENTE DE TRADUCIR
==== Servidor ====
Llinia 44:
El destinatario, por lo tanto, puede esperar a que le llegue la notificación por el socket de su cliente (si lo tiene implementado y habilitado) o bien en el diario (si así lo tiene configurado) o simplemente accediendo al archivador de conversaciones del objeto buzón.
 
Para la contestación se intercambian los papeles: el destinatario pasa a ser el emisor y el emisor el destinatario. Obviamente, en caso de que existan varios destinatarios, simplemente hay que replicar lael peticiónpidimentu de escritura por cada uno (separando los destinatarios por comas) que recibirán de la forma que proceda cada uno de ellos, tratándose de forma independiente en cualquier caso.
 
== Web semántica ==