Diferencies ente revisiones de «Códigu d'Hammurabi»

Contenido eliminado Contenido añadido
Xqbot (alderique | contribuciones)
m robot Modificado: lt:Hamurabio teisynas; cambios triviales
Sin resumen de edición
Llinia 31:
# Si un señor nun ye garráu, el señor que foi furtáu declarará oficialmente delantre del ??diéu?? los pormenores de lo perdío, dempués, la ciudá y el gobernador nel territoriu y xurisdicción del cualu fíxose'l bandidaxe, compensarán-y por tolo perdío.
# Si ye una vida lu que se perdió, la ciudá y el gobernador pesarán un [[mina (midida)|midida]] y entregaránla a la so xente.
# Si se declara un incendiuquema fortuitufortuita na casa d'un señor y si un señor que foi p'apagaluamatalu fíxase en dalgún bien del dueñu de la casa y aprópiase de dalgún bien de dueñu la casa, tal señor sedrá llanciau al fuéu.
# Si un oficial o un especialista militar que recibió la orde de dir pa una misión del rei, nun foi a la cita o bien si alquilara un [[mercenariu]] y unviáralu nel so llugar, esi oficial o esi especialista militar recibirá la muerte; el denunciante del fechuu coyerá la so facienda.
# Si un oficial o un especialista militar, demientres que sirvía les armes del rei, fuera fechu prisioneru, y na so ausencia dieron el so campu y el so güertu a otru que cumpliere coles obligaciones del ??féu?? pagando la renta; si l'oficial o l'especialista regresa y torna a la so ciudá, sedrán-y devueltos el so campu y el so güertu y sedrá él quien cumplirá las obligaciones del [[féu]].