Diferencies ente revisiones de «Movimientu de los Santos de los Últimos Díes»

Contenido eliminado Contenido añadido
Chabi (alderique | contribuciones)
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 40:
# La Ilesia Mormona siempres espublizó la enseñanza qu'afirma la esistencia de Les tribus d'Israel n'América muncho tiempu antes de Cristóbal Colón; sicasí esta información foi conocida por marinos musulmanes dende fai más de 1200 años; inclusive, conocíase a los habitantes de la Norteamérica Antigua pol nome de Xudíos Coloraos, una y bones estes tribus afirmaben ser descendientes de Jacob o Yacub. Vease l'estudiu fechu por Enrique García Barthe na so Tesis "Ente Yankees y Ches". Tamién se puede saber más del tema na sección "Islam n'América" editáu n'Islam y A el-Andalus.
# Una de les enseñances más relevantes n'El Llibru de Mormón, ye la que fala de viaxes transoceanicos dende l'antiguu continente, al traviés del Oceano Pacifico, nos relatos del Viaxe de Lehi y la so familia dende la ciudá de Xerusalem, y l'hestoria de Mahonri Moriancumer (meyor conocíu col nome d'El Hermanu de Jared) y el so grupu. les cual tán escrites en 1 Nefi y Eter. Sicasí, n'El Coran y los Hadices de Muhammad (PSCE) apaez un relatu bien semeyante d'un Profeta de Dios, llamáu Arsad Ibn Karib, descendiente del Profeta Noe (PSCE), más conocíu col nomatu de Dhul Qarnain (El de los Dos Cuernos), que salió de la ciudá de Mecca, y circunnavego La Tierra, pasando pola actual Centroamerica, China y Xapón, y les Estepas ruses. Esti relatu atópase nel Sura 18 del Corán El Covarón : 83-98. Amás d'esto, un navegante musulmán d'aniciu chinu llamáu Zhen He esquiza y coloniza munchos sitios del Pacifico y l'Atlánticu Americanu, dexando la so influyencia, la so cultura y la so relixón. Un análisis más completu sobro esti fechu puede atopase nel sitiu web de Gavin Menzies
# N'El Llibru de Mormón, afírmase nel Capítulu 13 de Primer Nefi, que ciertu home, impulsáu por L'Espíritu Santu, cruciaría les grandes agües, hasta la descendencia de los Lamanitas. Siempres se dixo qu'esi home yera Cristóbal Colón. N'años recién viénose a saber qu'esti navegante conocía de la esistencia d'América por mapes fechos por musulmanes y navegantes d'otres naciones, cuantimás d'unu llamáu Piri ibn Hajji Muhammad, conocíu como Piri Reis, el sobrín de Kemal Reis, el que realizo mapes del mundu basándose en trabayos que fueron realizaos dende los tiempos d'Alejandro Magno. Vease ¨PIRI REIS Y EL MAPA DE COLÓN¨ por Islam y A el-Andalus. Por consiguiente Colon, contrariamente a lo dicho n'El Llibru de Mormón de ser un home inspiráu pol Espíritu Santu, foi un home qu'amosó al mundu datos que nun yeren suyos, sinón de marinos que conocieron les tierres d'América y que los exhibio como suyos, pa beneficiu de les potencies económiques de la dómina, cuantimás de la naciente y florecientexorreciente Banca Xudía que se xestaba n'Europa nesos díes. Puede vese esta información nel video El Secretu de Colon. En cuanto al Mapa de Piri Reis, ta fecháu a principios del s. XVI, y ye posterior, poro, al descubrimientu colombino (1492), pero nesti mapa tien de resaltase'l fechu de que contien información xeográfica d'antes de la Dómina de Xelu, la configuración de les mariñes Atlántiques de Suramérica y la Antártida, las cuales nun conoció Colón nos sos viaxes, lo que lo fai concordante col relatu coranico y los hadices de Muhammad (PSCE).
# El Llibru de Mormón afirma solemnemente ser ¨Otru Testamentu de Xesucristo¨ amás de la Biblia. Afirmen que nengún otru llibru nel mundu tien tal testimoniu. Sicasí El Corán afirma la mesma misión dende fai más de 1400 años nos vinientes versículos: Sura 19:16-34; Sura 3:45-48,59-60; Sura 4:171-172.
# Esisten ciertos versículos en Doctrina y Convenios 115:1-4, onde s'afirma que Xesucristo resucitáu afirma la veracidad de la so Ilesia: “De ciertu, asina te diz el Señor, a ti, el mio siervu Joseph Smith, fíu, y tamién a los mios siervos Sidney Rigdon y Hyrum Smith, según a los tos conseyeros que son, y que sían nomaos más palantre; como tamién a ti, el mio siervu Edward Partridge, y a los tos conseyeros; y tamién a los mios siervos fieles del sumu conseyu de la mio ilesia en Sión, porque asina se va llamar, y a tolos élderes y pueblu de la mio Ilesia de Xesucristo de los Santos de los Últimos Díes espardíos por tol mundu; porque asina se va llamar la mio ilesia nos postreros díes, esto ye, La Ilesia de Xesucristo de los Santos de los Últimos Díes.” Ye interesáu notar qu'una afirmación semeyante faila Dios Mesmu (Aponderáu Sía) n'El Corán, Sura 5:3 “...Güei perfeccionévos la vuesa relixón, completé La mio Gracia sobro vosotros y dispunxi que l'Islam sía vuesa Relixón...”