Diferencies ente revisiones de «Esteatopixia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m robot Añadido: hr:Steatopigija
Sin resumen de edición
Llinia 1:
La '''esteatopixia''' ye un altu grau d'acumulación de gordura nes ñalgues y alredor delles, que ye carauterístico dalgunos grupos humanos. La gordura pue estendese tamién a los cadriles, los xinoyos, asicasí la parte principal tará siempre nes ñalgues.
[[Imaxe:Hotentoci-zOrgelbranda.jpg|thumb|left|Muyer y home de [[khoikhoi]] nun ''(debuxo de 1900)'']]
La esteatopixia ye una de lasles calterísticascalterístiques xenéticasxenétiques de los [[khoisán]], una etnia prieta del sur d'[[África]], mas tamién de los pigmeos del centru del continente. Afecta sobre tou a les muyeres, magar que tamién, mas en menor midida, se tea observáu nos homes. Amás, de forma xeneral en cualesquier de les etnies humanes, les muyeres tienen más propensión a la acumulación de grasa nes ñalgues.
Ente los khoisan, la esteatopixia ye una señal de fermosura, qu’entama na infancia pero que abollez sobre too dempués del primer embarazuenxitu.
Hestoricamente, paez que la esteatopixia foi nun tiempo una calterística d’un ampliu grupo de pueblos que s’espardíen dende’l golfu de Adén ate’l Cabo de Boa Esperanza, de los que los khoisan y los pigmeos son los caberos sobrevivintes. Amá d’estos dos pueblos, tamién pue apaecer ente los básteres y ente las muyeres de los negritos de les Andamán.