Diferencies ente revisiones de «Samuel Sánchez»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Llinia 12:
 
L'añu [[2007]] supuso la so consagración en vueltes de tres selmanas algamando'l podium na [[Vuelta a España]], a lo qu'hai que sumar tres victories d'etapa na mesma.
 
[[Archivu:Samuel Sánchez2.jpg|thumb|Samuel Sánchez ]]
 
Pero sería l'añu [[2008]] el de la so consagración definitiva como gran ciclista. Arriendes de facer un gran papel nel [[Tour de Francia]], nel que terminaría sétimu, gana la medalla d'oru na prueba en ruta de los [[Xuegos Olímpicos]] de Pekín onde igualmente algamaría'l sestu puestu na prueba de contra reló individual.
 
Nel añu [[2009]] vuelve al so calendariu habitual pa disputar [[Vuelta al País Vascu]] y clásiques de [[primavera]] n'[[Abril]] y [[Vuelta a España]] y el [[mundial de ciclismu|mundial]] en [[setiembre]]. A principios de [[xineru]] descártense problemas nuna de les sos rodilles, aunque depués d'una caida na París-Niza vuelven a surdí-y dolores lo que-y fain trestocar la primera parte de la temporada llegando a los sos oxetivos principales del mes d'[[abril]] con menos díes de competición de los previstos. Depués d'esos pilancos volvió a la competición algamando la victoria nel Gran Premiu de Llodio. Na Vuelta a España salió col númberu 1 depués de la renuncia d'[[Alberto Contador]] de defender la so victoria del añu anterior, algamando la segunda posición.
 
Nel añu [[2010]] renunció a participar na Clásicas de les Ardenes pa disputar el [[Tour de Francia]]. Pese a ello, al contrario de lo que ficiera dos años anantes, si corrió a buen nivel les carreres del entamu de temporada col oxetivu de ganar la [[Vuelta al País Vascu]]. Arriendes d'ello, una vez finalizáu'l Tour nun descartó la so participación na Vuelta a España.
 
===Equipos===
Línea 72 ⟶ 76:
 
*'''2010'''
** 1 etapa de la [[Vuelta al País VascoVascu]]
** Clásica de Primavera
 
[[Categoría:Ciclistes d'Asturies|Sánchez, Samuel]]