Diferencies ente revisiones de «Xunión Europea Occidental»

Contenido eliminado Contenido añadido
D'ohBot (alderique | contribuciones)
Llinia 20:
Esta organización internacional, fundada nun entamu por [[Francia]], [[Bélxica]], [[Reinu Xuníu]], [[Luxemburgu]] y [[Países Baxos]], faise, de mano, pa sofitar a cualuquier de los sos integrantes nel casu de que recibiere una agresión, y amás, mesmo que'l [[Conseyu d'Europa]] y les estremaes Comunidaes Europees (embriones de la Unión Europea d'anguaño) p'axudar a la cooperación ya integración europees.
 
L'añu de la fundación de la UEO foi bien poco depués de finar la [[Segunda Guerra Mundial]], y eso desplica l'envís col que foi fecha, y ello ye que los países europeos que quedaren fora del bloque [[Comunismu|comunista]], tarrecíen un posible ataque de los países soviéticos, y tenten d'esta manera crear una organización común de defensa.
 
En [[1954]] fixéronse miembros d'ella l'[[Alemaña Occidental]] (RFA) ya [[Italia]], antiguos enemigos na [[Segunda Guerra Mundial]] de los países que fundaron esta organización internacional. Esi mesmu añu la UEO fixo por establacer l'[[estatutu del Sarre]].