Diferencies ente revisiones de «.tf»

Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina nueva: '''.tf''' es el dominio de nivel superior geográfico (ccTLD) para los Territorios Australes Franceses. Junto con .fr y .re es administrado por AFNIC. Anterior al ...
 
Sin resumen de edición
Llinia 1:
'''.tf''' es elye'l [[dominiodominiu de nivel superior geográficoxeográficu]] (ccTLD) parapa los [[Territorios Australes Franceses]]. JuntoXuntu con [[.fr]] y [[.re]] esta administradoalministráu por [[AFNIC]]. AnteriorPrimero aldel [[23 de octubred'ochobre]] de [[2004]] el dominiodominiu erayera adminitradoalministráu por [[Adamsnames]], basadacon base en [[Cambridge]].
 
ExisteEsiste un servicioserviciu gratuitode baldre, bajobaxo'l el nombre denome d'[[United Names Organisation]], ofreciendoufriendo dominios de tercer nivel. Estos abarcanabarquen 14 dominios de segundosegundu nivel, entreente los cuales estántán: .eu.tf, .us.tf, .net.tf, y .edu.tf. Estos dominios se otorganotorguense como redireccionamientosredireicionamientos URL.
 
Cabe destacarrescamplar que parte de los Territorios Australes Franceses, según el gobiernogobiernu francés, comprende una secciónseición de la l'[[Antártida]], [[Tierra Adelia]] reclamada por Francia, a pesar de que nomagar qu'esta reclamación nonun esye reconocida por lapola mayoría de los países. EsteEsti hechofechu crea un solapamientosolapamientu entreente los territorios .tf y el dominio de la l'Antártida [[.aq]].
 
== VéaseVer tambiéntamién ==
* [[Dominio deDominiu d'Internet]]
* [[DominioDominiu de nivel superior geográficoxeográficu]]
* [[DNS]]
 
== EnlacesEnllaces externos ==
* [http://www.iana.org/root-whois/tf.htm Información Whois de IANA del dominio .tf]
* [http://www.afnic.fr/doc/autres-nic/dom-tom AFNIC]
* [http://www.nic.tf/ .tf official information website]
* [http://www.webhosting.info/domains/country_stats/TF EstadísticasEstadístiques del usousu de dominios .tf]
* [http://www.adamsnames.tc/ Adamsnames]
 
[[Categoría:Dominios de d'Internet por país|tf]]
 
[[ar:.tf]]