Diferencies ente revisiones de «Gendai Budo»

Contenido eliminado Contenido añadido
TXiKiBoT (alderique | contribuciones)
m robot Añadido: en:Gendai budō
Sin resumen de edición
Llinia 6:
 
[[Archivu:G Blaize Kokiu Nague 2.JPG|thumb|left|Aikido]]
Davezu al arte xaponés del [[sumo]] defínenlu tamién como gendai budo (ta por exemplu asociáu a la ''Nihon Budo Kyogikai'', o Asociación Xaponesa de Budo, como les artes mencionaesmentaes más p’arriba). Pero esto nun ye correuto, porque’l sumo ye en realidá un arte antiguu qu’algamó popularidá y cubrimientu mediáticu na era moderna.
 
Los gendai budo anicien de cutiu nes ''[[koryu]]'' o artes marciales xaponeses tradicionales. Por exemplu [[Jigoro Kano]] (嘉納 治五郎 ''Kanō Jigorō'', 1860–1938) fundó l’arte del yudu en parte como un intentu de sistematizar les milenta tradiciones de [[jujutsu]] qu’había daquella. El kendo deriva igualmente de munches escueles de [[kenjutsu]] qu’evolucionaron a lo llargo de sieglos.
 
Los gendai budo xeneralmente sorrayen el conceutu d’[[artes marciales]] como estudiu de los principios morales, por exemplu como mediu d’enfrentase meyor a los conflictos o al peligru. Poro la mayoría alcuerden que ye incorreuto clasificar les ''koryu'' a cencielles como téuniques de llucha, o clasificar los ''budo'' como namái que’exhibiciónqu’exhibición o xuegu. Esta perspeutiva más bien suxeresuxer que tanto ''koryu'' como gendai budo contienen elementos tanto de ''[[do]]'' (camín, con rellumos espirituales) como de ''jutsu'' (téunica). Munchos artistes marciales atalanten que nel fondu los dos tán rellacionaos, y que les diferencies nel enfoque pueden inda asina manifestase de varies maneres nel terrén de la enseñanza, como l’enfoque nel estáu mental al facer una téunica cabo l’enfoque na téunica mesma.
 
==Métodos d’enseñanza==