Diferencies ente revisiones de «Partíu Asturianista»

Contenido eliminado Contenido añadido
Llinia 93:
{{cita|''"[...]Como una colonia d'Asturies esñalaren les plusvalíes, los capitales y aquellos individuos o grupos sociales qu'agabitaren a esmielgar les plusvalíes de los trabayadores asturianos. Como una colonia, tamién, el procesu cuntó cola ayuda socioideolóxica de grupos sociales aparentemente enfocaos na defensa de los esplotaos. Ye hora de dicir que l'Estáu tien, por tou ello, una deuda hestórica con Asturies; ye hora de dicir que nun ye tolerable que puros doctrinarismos ideolóxicos pretendan acabar col sacrificiu y el trabayu de xeneraciones d'asturianos.[...] Pues bien, en defensa d'estos derechos hestóricos de la comunidá y d'estos derechos civiles de los ciudadanos de güei, el PAS esixe una reforma estaturia que nos permita los techos másimos d'autonomía reconocíos na Constitución Española: non más que naide, pero non menos que naide[...] '''(La Voz de Asturias, 8 de setiembre de 1996)'''"''|}}
En 1998 sofita la convocatoria de fuelga xeneral del 12 febreru y la manifestación d'Uviéu.
 
Demientres la llexislatura de [[1995]] a [[1999]] el PAS sofitó delles veces al gobiernu de [[Sergio Marqués]] pa sacar alantre los presupuestos xenerales. Gracies a esti sofitu aprebóse una llei de promoción del asturianu ([[Llei d'Usu y Promoción del asturianu/bable de 1998]]), pasu previu encamináu a la futura oficialidá de la llingua, lo que ye ún de los mayores llogros de la formación.
Nel segundu y tercer congresos nacionales del partíu, en [[1994]] y [[1998]] respectivamente, aprébense documentos como la '''[[Ponencia d'Empobinamientu Políticu]]''' y les estratexes polítiques del partíu.