Diferencies ente revisiones de «Primer Internacional»

Contenido eliminado Contenido añadido
SieBot (alderique | contribuciones)
Limotecariu (alderique | contribuciones)
Llinia 45:
* '''Congresu de [[Xinebra]],''' [[1866]]. Confrontación ente Proudhon y Marx. Marx tenía sofitu d'ingleses y alemanes y Proudhon de los franceses. Resuélvese esixir midíes sociales a los estaos, faise por primer vegada el pidimentu de la xornada de 8 hores y que l'estáu meyore les condiciones de muyeres y guah.es.
 
* '''Congresu de [[LlausanaLausana]],''' [[1867]]. Proudhon ye sostituyíu por Bakunin. Apaez la novedá del SPD Alemán, abriéndose la vía a la creación de partíos obreros.
 
* '''Congresu de [[BruselesBruxeles]],''' [[1868]]. Entama o continúa la confrontación ente Bakunin y Marx. Vindícase por primer vegada la propiedá común del suelu.
 
* '''Conferencia de [[Londres]],''' [[1871]]. Cincuenta delegaos. El Papapapa [[Pío IX]]. Apruébase la propuesta de creyar partíos obreros de Marx.
 
* '''Congresu de [[La L'Haya]]''', [[1872]]. Marx consigue espulsar a Bakunin. Treslládase la sé del Conseyu Xeneral a EE.XX.
 
* '''Congresu de [[Filadelfia]],''' [[1876]]. Decídese la disolución de la internacional. Paralelamente los seguidores de Bakunin caltienen una Internacional, pero namái dura fasta [[1877]]. Nesti periodu perfílase'l predomniu y la llocalización xeográfica que tendrá'l [[marxismu]] y l'[[anarquismu]]