Diferencies ente revisiones de «Guayana (dixebra)»

Contenido eliminado Contenido añadido
TXiKiBoT (alderique | contribuciones)
Limotecariu (alderique | contribuciones)
cambéu polos términos propuestos pola A.Ll.A.
Llinia 1:
*'''''Les Guayanes''''': rexón natural allugada al nordeste d'[[América del Sur]], na estaya comprendida ente los ríos [[Orinoco]] y [[ríu Amazones|Amazones]], la so principal carauterística xeológicaxeolóxica ye'l '''Macizu Guayanés'''.
 
'''Políticamente''' l'área ta dixebrada ente dellos <u>Países</u> y <u>Dependencies coloniales</u>, éstes son:
 
**'''[[Guayana Venezolana]]''', que conforma la rexón natural más estensa de [[Venezuela]], y qu'ocupa la metada de la so superficie (casi mediu millón de quilómetroskilómetros cuadraos). Antiguamente conocíaconocida como ''Guayana Española'' (foi una colonia española).
**'''[[Guyana]]''', república independiente, ex ''Guayana Británica'' (foi una colonia británica).
**'''[[Surinam]]''', república independiente, ex ''Guayana Holandesa'' (foi una colonia neerlandesa).
**'''[[GuayanaGuyana Francesa]]''', un departamentu francés d'ultramar (entá ye una colonia francesa).
**'''[[Guayana Brasileña]]''', rexón brasileña, anguaño conocía como ''Guayana Portuguesa'' (foi una colonia portuguesa).
**'''[[Guayana Esequiba]]''', parte del territoriu de Guyana reclamáu por [[Venezuela]].
 
Incluyendo los territorios brasileñosbrasilanos y venezolanos, les llendes xeográfiques de les guayanesGuayanes son l'[[Océanu Atlánticu]] al noreste, el ríu [[Orinoco]] al noroeste, el [[ríu Amazones]] al sureste y el [[Río Negro]] al suroeste, abarcando en total un área de más de 1.500.000 km².
 
*L''''[[Escudu Guayanés]]''', una formación xeológica, al noreste d'América del Sur, que s'estiende pela mayor parte de [[Guyana]], [[Surinam]], norte de [[GuayanaGuyana francesaFrancesa]], sur de [[Venezuela]], y una pequeña estaya del norte de [[Brasil]].
 
{{dixebra}}