Diferencies ente revisiones de «Belarmino Tomás»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 3:
Foi militante del PSOE, secretariu del Sindicatu Mineru Asturianu, vocal de la Federación Internacional de Mineros, conceyal del ayuntamientu de [[Llangréu]] y Presidente d´Asturies y Llión.
 
Foi ún de los cabezaleros de la Revolución d'ochobre de [[1934]] contra'l gobiernu republicanu español na que mandó una columna de milicianos. Al final del periodu revolucionariu encargóse de negociar col xeneral López Ochoa les condiciones de la rendición de los insurrectos, y darréu, dende'l balcón del Ayuntamientu de Sama dirixó'lempobinó l'últimu discursu a los mineros allíellí aconceyaos.
 
Foi elexíu diputáu por [[Asturies]] del [[Frente Popular]] en febreru de 1936. Durante la Guerra Civil tuvo al frente de les columnes de mineros que n'agostu atacaron Uviéu. Llueu foi nomáu Presidente del [[Conseyu Soberanu d'Asturies y Llión]], nel qu'además ocupó la Conseyería de Guerra y quedó en Xixón fasta que diba ser tomada poles tropes ''nacionales'', pasando dempués a zona republicana. Al perder la guerra esilióse a México onde morrió.
 
[[category:Asturianos|Tomás, Belarmino]]
[[categoría:Políticos d'Asturies|Tomás, Belarmino]]
 
[[en:Belarmino Tomás]]