Diferencies ente revisiones de «Usuariu alderique:Limotecariu/Archivu 1»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 33:
== Conciliu vs Conceyu ==
Estemáu Etienfr, veo que cambiaste la palabra Conciliu pola de Conceyu en dellos sitios de la wiki. Cierto ye que nun apaez nel diccionariu de l'[[Academia de la Llingua Asturiana]], pero pienso qu'a los asturfalantes ayenos al citáu preséu llingüísticu resultará-yos más esclarecedora la palabra ''Conciliu'', a la que de xuro-y darán una connotación relixosa, que la palabra ''Conceyu'' que na llingua normalizada significa tántes coses. ¿Cómo dirán los astur falantes que la postura d'un determináu personaxe en materia relixosa ye ''preconciliar'', tal y como lo decíen ayenos al DALLA? Arriendes d'eso les llingües de la nuestra redolada (incluida la vasca) empleen una palabra culta derivada de ''Concilium'', polo que pienso qu'alloñanos d'esa terminoloxía ye separtanos más de la ciudadanía. Por ello creo que nun ye aconseyable cambiu talu. ¿Qué opines?. Un saludu.--[[Usuariu:Zato-ino|Zato-ino]] 22:30, 21 payares 2010 (UTC)
:Estimáu Etienfr, en primer llugar quiero señalar una cosa cola que toi d'acuerdu dientro de la to argumentación: son válidos los exemplos que pones de convivencia de palabres patrimoniales y cultes, polo que nun voi tornar nuevamente sobre ello, aunque me sosprende que me lo tengas qu'esplicar en castellano.
:Vamos a les coses coles que nun concuerdo. Cuando falo d'asturfalantes ayenos al DALLA nun me toi refiriendo a los que dende'l campu del asturianismu cultural critiquen el llabor de l'[[Academia de la Llingua Asturiana|Academia de la Llingua]] sinon de los miles d'asturfalantes que tienen un buen conocimientu d'esta fala y que la empleen a diario, pero que nun tienen un interés nin un compromisu especial pa con ella. Esta situación puede prestanos poco, muncho o nada, pero ye la que ye. Por suerte ye asina porque si los únicos asturfalantes fueran los que muestren compromisu cola llingua, ésta taba muerta, yá que somos bien pocos en comparación colos miles d'asturfalantes a los que nun esmolez lo más mínimo'l futuru de la llingua.
:No tocante a les faltes d'ortografía qu'apaecen a diario en tolos medios, incluida esta Wikipedia, cuido que son munchos los factores que la pueden esplicar. Unu d'ellos ye que la gran mayoría de los qu'escribimos n'asturiano somos autodidactas, pero tamién pue ser que la normativa académica resulte abegosa.
:De la posibilidá de que yo seya partidariu del inventu de lo que tu llames ''pallabros'' tipu ''lloñevisión'', nin siquiera voi entrar.
:El fechu de que creamos que na Wiki tenga que tar la palabra ''conciliu'' nun la convierte nuna enciclopedia escrita no que l'asturianismu vien llamando amestao. Si compruebes, más xente empleó la palabra nesta mesma Wiki, nun fui yo l'únicu qu'escribí sobre temas relixosos y la consideré propia del nuestru sistema llingüísticu.
:Por finalizar, sospréndeme que digas que la palabra ''conciliu'' nun existe. Cosa bien cierta ye que nun ta recoyida nel Diccionariu de l'Academia, pero d'ehí a decir que nun existe …
:Un saludu. --[[Usuariu:Zato-ino|Zato-ino]] 08:33, 22 payares 2010 (UTC)
Volver a la páxina del usuariu «Limotecariu/Archivu 1».