Diferencies ente revisiones de «Antoine Lavoisier»

Contenido eliminado Contenido añadido
Luckas-bot (alderique | contribuciones)
m r2.5.2) (robot Añadido: mk:Антоан Лавоазје
Sin resumen de edición
Llinia 23:
Pola so pertenencia a la ''Ferme Générale'', Lavoisier foi consideráu como traidor polos revolucionarios en [[1794]] y foi [[Guillotina|guillotináu]] en París el [[8 de mayu]] de [[1794]], a la edá de 51 años, al mesmu tiempu que l'ensamu de los sos compañeros. Solicitó un aplazamientu pa terminar un esperimentu, respondiendo-y el presidente del tribunal revolucionariu: « ''La República nun tien necesidá de sabios nin de químicos, el cursu de la xusticia nun pue ser suspendíu.'' » Nun hai que perder de vista que los bienes de los condenaos yeren confiscaos en beneficiu del Estáu y que los ''fermiers généraux'' taben en posesión de les más grandes fortunes de Francia.
 
Les contribucioness fundamentales de Lavoisier a la química fueron el resultáu d'un esfuerzuesfuerciu consciente d'adaptar tolos esperimentos nel marcu d'una teoría simple. Establez la utilización coherente del equilibriu químicu, utiliza los sos descubrimientos sobre l'oxíxenu pa baltar la teoría del floxistu, y desarrolla un nuevu sistema de nomenclatura química que caltenía que l'oxíxenu yera un constituyente esencial de tolos ácidos (lo que más sero se revelaría incorrecto). Por primera vez, la noción moderna d'elementu taba presente sistemáticamente. Los tres o cuatro elementos de la química clásica empobinaron al sistema modernu, y Lavoisier escribió les reacciones con ecuaciones químiques que respetaben la llei de conservación de la masa.
 
Lavoisier retomó la máxima "''Nada nun se pierde, nada nun se crea, too se tresforma.''" que tien el so aniciu n'[[Anaxagores de Clazomene]].